Cheats, Codes en nog veel meer!
Verborgen gebaren:Ga het Gallery Sketchbook in.
Sleep één van de volgende voorwerpen en ze zullen herleven en op het het scherm bewegen; wolk, vlinder, peuk, drievoudig sleutel symbool, slang, vierkant, traan, pijl, honkbal, waaier, geest, ruitenwisser, de letter P en een kers.
Bonus gebaren:
Voltooi de volgende chapters om de corresponderende gebaren te openen.
Arrow: Chapter 4 (kan gebruikt worden om Pac-Man te schieten in het gallery sketchbook)
Bomb: Chapter 8
Verwijder saved game data:
Houd L+Select+X+B vast terwijl je het spel aanzet.
Opmerking; Als je ook een Game Boy Advance game erin hebt zitten, verwijder het eerst.
Hint: Bonus cards:
Voltooi de opgegeven chapter met de geschikte rank om de card te openen.
Card 1; Chapter 1 in Book I met tenminste een B rank.
Card 2; Chapter 1 in Book I met tenminste een A rank.
Card 3; Chapter 3 in Book I met tenminste een A rank.
Card 4; Chapter 5 in Book I met tenminste een A rank.
Card 5; Chapter 10 in Book I met tenminste een B rank.
Card 6; Chapter 3 in Book II met tenminste een A rank.
Card 7; Chapter 5 in Book II met tenminste een A rank.
Card 8; Chapter 11 in Book II met tenminste een A rank.
Card 9; Chapter 7 in Book I met tenminste een A rank.
Card 10; Chapter 2 in Book II met tenminste een A rank.
Card 11; Chapter 6 in Book I met tenminste een B rank.
Card 12; Chapter 9 in Book I met tenminste een A rank.
Card 13; Chapter 11 in Book I met tenminste een A rank.
Card 14; Chapter 2 in Book I met tenminste een B rank.
Card 15; Chapter 3 in Book I met tenminste een B rank.
Card 16; Chapter 4 in Book I met tenminste een B rank.
Card 17; Chapter 12 in Book I met tenminste een B rank.
Card 18; Chapter 7 in Book II met tenminste een A rank.
Card 19; Chapter 11 in Book I met tenminste een B rank.
Card 20; Chapter 7 in Book I met tenminste een B rank.
Card 21; Chapter 5 in Book I met tenminste een B rank.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten